Postanowienia ogólne. #

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów na odległość, w tym składania, realizacji zamówień, a także reklamacji i zwrotu nabytego produktu. Niniejszy regulamin dotyczy zamówień składanych począwszy od dnia 30 sierpnia 2013 r.
  2. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem: www.4hifi.pl jest podmiot prawny o nazwie 4HiFi Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością realizującą działalność gospodarczą pod nazwą; 4HiFi Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Wyczółkowskiego Leona 10, NIP 6312647128, REGON 243056682, zwanym dalej jako „właściciel sklepu”.
  3. Sklep firmowy 4HiFi.pl w Gliwicach przy ul. Wyczółkowskiego Leona 10 czynny jest: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, adres poczty elektronicznej: audio@4hifi.pl.
  4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie 4HiF.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu, chyba że, w opisie produktu zawarta jest wyraźna informacja, iż jest on używany.
  5. Przedmiotem świadczenia o którym mowa w niniejszym regulaminie jest sprzedaż produktów określonych na stronie internetowej: www.4HiFi.pl raz w elektronicznej formie porozumiewania się pomiędzy stronami.

Składanie zamówień i ich realizacja #

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia przyjmowane są:
    • za pośrednictwem strony internetowej www.4hifi.pl,
    • poczty elektronicznej: audio@4hifi.pl
    • telefonicznie w godzinach pracy sklepu 4hifi.pl pod numerami: tel: (32) 302 29 38, +48 881 488 460, 786 177 596
  2. Przez złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej należy rozumieć dodanie do Koszyka produktu z widocznej na stronie oferty 4HiFi.pl oraz wypełnienie formularza zamówienia zgodnie z podanymi w nim instrukcjami.
  3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje droga e- mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie zamówionych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki/odbioru). Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu.
    Na prośbę klienta, potwierdzenie zostanie przesłane także na adres poczty email klienta.
  4. Zakupy ratalne - w celu zakupów ratalnych prosimy o kontakt audio@4hifi.pl
  5. Płatności za zamówione produkty. Klient może wybrać następującą formę płatności:
    • przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
    • gotówką za pobraniem
    • gotówką przy odbiorze osobistym
    • system płatności ratalnych - aby zakupić towar na raty prosimy o kontakt audio@4hifi.pl
    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – przed wysłaniem towaru wymagane jest potwierdzanie zamówienia przez Klienta,
    • w przypadku płatności przelewem – w chwili wpływu środków pieniężnych na konto 4HiFi.pl,
  6. Do każdego zamówienia zostanie dołączona faktura VAT.
  7. Informacje o dostępności oferowanych na stronie internetowej produktów można uzyskać telefonicznie bądź mailowo. Możliwe opcje:
    • wysyłka kurierem - czas dostarczenia w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych,
    • na zamówienie - czas dostarczenia jest ustalany indywidualnie od stanów magazynowych producenta,
    • produkt niedostępny.
      W przypadku niedostępności towaru zamówienie nie będzie realizowane do czasu uzupełnienia stanów magazynowych.
  8. Wszystkie podane ceny są cenami brutto . Klient będzie każdorazowo informowany o łącznej cenie za zamówiony produkt w szczególności o opłatach za transport.
  9. Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie pod numerami:+48(32)3022 915, +48 881 488 460, bądź wysyłając e-mail na adres: audio@4hifi.pl
  10. Sprzedawca każdorazowo zapewni klienta w momencie składania zamówienia, aby klient wyraźnie potwierdził, iż złożone zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

Dostawa i odbiór produktu#

  1. Produkty zamówione w sklepie internetowym 4hifi.pl dostarczane są na terenie kraju za pośrednictwem kuriera DHL.
  2. Zamówienia realizowane są w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych, pod warunkiem wybrania opcji za pobraniem. Natomiast, jeżeli wybrano opcję płatności przelewem, produkt zostanie wysłany w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu 4hifi.pl. Jeżeli klient wybierze opcje płatności: system płatności ratalnych "e-Raty Santander Cosumer Bank" realizacja zamówienia zależy od wyniku i terminu przydzielenia kredytu.
  3. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 14.00 zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu roboczym (chyba, że jest to dzień uznany za ustawowo wolny od pracy. W tym przypadku zamówienie będzie realizowane w najbliższym możliwym dniu roboczym).
  4. Jeżeli przesyłka nie dotarła na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się ze sklepem 4hifi.pl celem rozwiązania zaistniałego problemu.
  5. Koszt dostarczenia zamówionych produktów na terenie RP kurierem DHL wynosi 24,60 zł
  6. W przypadku złożenia zamówienia o wartości powyżej 1000,00 zł klient nie ponosi kosztów wysyłki na terenie kraju (RP).
  7. W dniu wysyłki zamówienia klient jest dodatkowo informowany o tym fakcie pocztą e-mail.
Ta strona używa pliki cookies. Klikając "Akceptuję" lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności oraz politykę cookies 4HIFI Sp. z o.o.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronach: Polityka cookies i Polityka prywatności Akceptuję