Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zastosowania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. nie pokazuj ponownie

Postanowienia ogólne. #

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów na odległość, w tym składania, realizacji zamówień, a także reklamacji i zwrotu nabytego produktu. Niniejszy regulamin dotyczy zamówień składanych począwszy od dnia 30 sierpnia 2013 r.
  2. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem: www.4hifi.pl jest podmiot prawny o nazwie 4HiFi Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością realizującą działalność gospodarczą pod nazwą; 4HiFi Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Dolna 12, NIP 6312647128, REGON 243056682, zwanym dalej jako „właściciel sklepu”.
  3. Sklep firmowy 4HiFi.pl w Gliwicach przy ul. Dolna 12 czynny jest: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, adres poczty elektronicznej: audio@4hifi.pl.
  4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie 4HiF.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu, chyba że, w opisie produktu zawarta jest wyraźna informacja, iż jest on używany.
  5. Przedmiotem świadczenia o którym mowa w niniejszym regulaminie jest sprzedaż produktów określonych na stronie internetowej: www.4HiFi.pl raz w elektronicznej formie porozumiewania się pomiędzy stronami.

Składanie zamówień i ich realizacja #

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia przyjmowane są:
    • za pośrednictwem strony internetowej www.4hifi.pl,
    • poczty elektronicznej: audio@4hifi.pl,
    • telefonicznie w godzinach pracy sklepu 4hifi.pl pod numerami: +48(32)3022 915, +48 881 488 460.
  2. Przez złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej należy rozumieć dodanie do Koszyka produktu z widocznej na stronie oferty 4HiFi.pl oraz wypełnienie formularza zamówienia zgodnie z podanymi w nim instrukcjami.
  3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje droga e- mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie zamówionych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki/odbioru). Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu.
    Na prośbę klienta, potwierdzenie zostanie przesłane także na adres poczty email klienta.
  4. Zakupy ratalne.
    Dla naszych klientów przygotowaliśmy możliwość dokonania zakupu na raty za pośrednictwem Santander Consumer Banku. Sprzedaż ratalna możliwa jest od kwoty 100 zł do nawet 50000 zł.
    Kredyt ratalny w Santander Consumer Banku oznacza:
    • minimum formalności
    • bez poręczycieli,
    • szybka decyzja o przyznaniu kredytu,
    • prosty sposób dokumentowania tożsamości oraz źródła i wysokości dochodów,
    • możliwość łączenia różnych źródeł dochodów, w tym współmałżonka.
    • brak konieczności wpłaty własnej,
    • rozłożenie kredytu aż do najniższych, np. 48 równych rat miesięcznych
    • możliwość zakupu towarów o wartości do 50 000 zł
      Prosimy zapoznać się z instrukcją jak kupować na raty : https://www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic w wypadku jakichkolwiek zaś pytań, prosimy o kontakt - pomożemy w każdym wypadku.
  5. Płatności za zamówione produkty. Klient może wybrać następującą formę płatności:
    • przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
    • gotówką za pobraniem
    • gotówką przy odbiorze osobistym
    • system płatności ratalnych "e-Raty Santander Cosumer Bank" (link do instrukcji jak kupować na raty: https://www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic )
  6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – przed wysłaniem towaru wymagane jest potwierdzanie zamówienia przez Klienta,
    • w przypadku płatności przelewem – w chwili wpływu środków pieniężnych na konto 4HiFi.pl,
  7. Do każdego zamówienia zostanie dołączona faktura VAT.
  8. Informacje o dostępności oferowanych na stronie internetowej produktów można uzyskać telefonicznie bądź mailowo. Możliwe opcje:
    • wysyłka kurierem - czas dostarczenia w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych,
    • na zamówienie - czas dostarczenia jest ustalany indywidualnie od stanów magazynowych producenta,
    • produkt niedostępny.
      W przypadku niedostępności towaru zamówienie nie będzie realizowane do czasu uzupełnienia stanów magazynowych.
  9. Wszystkie podane ceny są cenami brutto . Klient będzie każdorazowo informowany o łącznej cenie za zamówiony produkt w szczególności o opłatach za transport.
  10. Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie pod numerami:+48(32)3022 915, +48 881 488 460, bądź wysyłając e-mail na adres: audio@4hifi.pl
  11. Sprzedawca każdorazowo zapewni klienta w momencie składania zamówienia, aby klient wyraźnie potwierdził, iż złożone zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

Dostawa i odbiór produktu#

  1. Produkty zamówione w sklepie internetowym 4hifi.pl dostarczane są na terenie kraju za pośrednictwem kuriera DHL.
  2. Zamówienia realizowane są w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych, pod warunkiem wybrania opcji za pobraniem. Natomiast, jeżeli wybrano opcję płatności przelewem, produkt zostanie wysłany w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu 4hifi.pl. Jeżeli klient wybierze opcje płatności: system płatności ratalnych "e-Raty Santander Cosumer Bank" realizacja zamówienia zależy od wyniku i terminu przydzielenia kredytu.
  3. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 14.00 zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu roboczym (chyba, że jest to dzień uznany za ustawowo wolny od pracy. W tym przypadku zamówienie będzie realizowane w najbliższym możliwym dniu roboczym).
  4. Jeżeli przesyłka nie dotarła na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się ze sklepem 4hifi.pl celem rozwiązania zaistniałego problemu.
  5. Koszt dostarczenia zamówionych produktów na terenie RP kurierem DHL wynosi 24,60 zł
  6. W przypadku złożenia zamówienia o wartości powyżej 1000,00 zł klient nie ponosi kosztów wysyłki na terenie kraju (RP).
  7. W dniu wysyłki zamówienia klient jest dodatkowo informowany o tym fakcie pocztą e-mail.