Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów wraz z późniejszymi zmianami, z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Możesz nas o tym fakcie poinformować mailem, wypełniając formularz online lub składając oświadczenie na piśmie. Konsument ma obowiązek zwrócenia towaru niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Niezwrócenie przez konsumenta towaru w tym czasie nie powoduje nieważności odstąpienia od umowy, niemniej zwłoka może rodzić odpowiedzialność odszkodowawczą.
Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczając poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Przy zwrocie towaru prosimy o podanie numeru konta, na które będziemy zwracali wpłaconą należność.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy konsumentowi koszty dostarczenia towaru ( za transport od sprzedawcy do konsumenta ). Należy jednak pamiętać, iż zgodnie z obowiązującym prawem zwracamy jedynie koszty najtańszego zwykłego sposoby przesyłki dostępnego w naszej ofercie, bez względu, jakie środek transportu został wybrany przez kupującego w momencie składania zamówienia.